środa, 2 kwietnia 2014

Wiosna!





4 komentarze:

Robert Trzciński pisze...

A ja myślałem, że na Makrotece już nic się nie pojawi...

lavinka pisze...

Problemy sprzętowe i brak czasu na ogarnianie wszystkich blogów. Ostatni nabytek, nowy obiektyw z funkcją makro, zachęcił mnie do prób. Powiększenie jednak ma słabe. Kwiatki się pofoci, mniejsze obiekty typu mrówki już słabo.Zadtanawiam się nad sensem dokupowania pierścieni, bo na sam o.dedykowany tylko do makro szkoda mi kasy.

Robert Trzciński pisze...

Ale bokeh ma ładny. :)

lavinka pisze...

No właśnie trochę za słaby, kupując 28-80 liczyłam na ciut więcej. I pod światło fioletowe bliki mu wyłażą, to się chyba interferencja nazywa czy coś tam innego, nie pamiętam. To nie jest drogi obiektyw, tylko jaki-taki, na dodatek używany. Kupiłam go razem z analogowym pentaxem, chyba tylko dlatego go nikt nie chciał i wyszedł taniej, niż osobno licytowane inne. W pudełku, legalny sprzęt. Nie przyszłoby mi do głowy montować nowy obiektyw do starego aparatu, ale jak widać ludzie mają różne pomysły. Na moim pentaxie chodzi jak burza.