piątek, 27 lutego 2009

Nożyki


8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No to znowu puszczam wodze wyobrazni i widze jak tna te nozyki rozne kawalki mieska, jak rozdrabniaja i wciskaja w siteczka twarozek i inne produkty spozywcze... a slinka cieknie na mysl, o tym, co tez mozna z tego wyczarowac w dalszej obrobce :)

lavinka pisze...

U nas tylko mielone i ser na sernik. Teraz maszynka do mieleni anie jest ręczna tylko elektryczna. Ciekawe,kiedy się popsuje :)

Anonimowy pisze...

Jak turbiny statku:)

lavinka pisze...

Kolejne skojarzenie podwodne, coś w tym musi być (mówię o komentarzach z poziomu picasy).

Agnieszka Dąbrowska pisze...

To moje skojarzenie jest antywodne ;-) Dla mnie to śmigło helikoptera.

A tak na marginesie przez tę maszynkową serię zrobiłaś mi smaka na tatara. Mniam, mniam :-)

lavinka pisze...

Ciekawe z czym skojarzy wam się śruba? :)

Agnieszka Dąbrowska pisze...

No to dawaj śrubę! ;-)

Anonimowy pisze...

Dawaj srube, a ja juz mam wlaczona wyobraznie...